0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    ساخت داروهای حیاتی توسط متخصصان داخلی

    به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این عدد بزرگ، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به سمت توان تخصصی شرکت های دانش‌بنیان و همکاری با سازمان‌های مرتبط کشانده است تا در یک همکاری چندجانبه، نیازهای داخلی کشور به تولید دارو را تامین کند و عدد خروج ارز از کشور را کاهش دهد. بر این اساس این ستاد طبق یک برنامه جامع تولید داروهای شیمیایی و زیستی را در دستور کار قرار داده است.

    پوشانندگی خوب سفیدی موها

    تولید این داروها، می تواند راه‌گشای نیازهای کشور باشد و بازار داخلی را توانمند و خوداتکا کند بر همین اساس نیز ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از اولویت‌های خود را توسعه این بازار ارزبر و دارای ارزش افزوده بالا قرار داده است. در همین راستا نیز در زمینه داروهای شیمیایی از تولید 108 قلم ماده اولیه و موثره با ارزبری بیش از 460 هزار دلاری با کمک شرکت های دانش بنیان حمایت می‌کند.

    برای استفاده از شامپو رنگ ابتدا باید از تمیز بودن موی سر مطمئن شوید و هر گونه آلودگی و چربی را از روی آن ها پاک کنید. در ادامه بخش هایی از صورت و گردن را که احتمال می دهید رنگ به آن ها برخورد کند، برای جلوگیری از رنگی شدن آن ها، با وازلین چرب کنید. با کمک یک دستکش مقداری از شامپو رنگ را در میزان کمی آب حل کرده و سپس از ریشه مو تا نوک مو ها را به آن آغشته کنید. پس از 5 تا 10 دقیقه مو سر خود را با آب بشویید و با حوله خشک کنید. توجه داشته باشید که این زمان برای برند ها و محصولات مختلف ممکن است متفاوت باشد. بنابراین قبل از استفاده حتما برچسب محصول را مطالعه کنید در استفاده از شامپو رنگ ژله ای باید به چه نکاتی توجه کرد؟ برای استفاده از شامپو رنگ توجه به برخی نکات ضروری است. در ادامه نکات لازم در قبل یا حین استفاده از شامپو رنگ را مطرح می کنیم.

    اولین نکته دفعات استفاده از شامپو رنگ است. هر چند این رنگ ها اثرات مخرب رنگ های دائمی را با خود به همراه ندارند، اما مصرف مکرر آن ها می تواند برای پوست و مو شما مضر باشد و به آن ها آسیب برساند.

    • توجه داشته باشید که این شامپو صرفا به منظور تغییر رنگ مو به کار می رود. بنابراین آن ها به هیچ عنوان نمی توانند جایگزین مناسبی برای شامپو ها شست و شو مو سر باشند.
    • قبل از استفاده از شامپو رنگ برای رنگ کردن مو ها، اطمینان از تمیز بودن مو سر و در صورت نیاز، شست و شو آن توصیه می شود.
    • بعد از استفاده از شامپو رنگ به هیچ عنوان از شامپو شست و شو مو سر یا نرم کننده استفاده نکنید. مو سر خود را فقط با آب گرم بشویید.
    • میزان رنگ پذیری مو ها به غلظت شامپو رنگ مورد استفاده نیز بستگی دارد. اگر در هر بار رنگ کردن از غلظت کافی شامپو رنگ استفاده کنید، قدرت رنگ دهی آن بیشتر خواهد بود.
    • با توجه به خشک شدن مو ها بعد از استفاده از شامپو رنگ، توصیه می شود از لوسیون ها و آبرسان های مخصوص مو سر استفاده شود.
    • قبل از استفاده از شامپو بهتر است کمی از آن را بر روی پوست خود بزنید و آن را تست کنید. زیرا در برخی افراد مواد تشکیل دهنده شامپو رنگ حساسیت ایجاد می کند.
    • اگر جز آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به استخر دارید و مرتبا به استخر های عمومی می روید، استفاده از شامپو رنگ چندان توصیه نمی شود. زیرا کلر موجود در آب استخر های عمومی با شامپو رنگ چندان سازگاری ندارد و دوام آن را بسیار کم می کند.

    همچنین این ستاد حمایت از تولید  56 قلم داروی شیمیایی با ارزبری بالا را نیز در اولویت قرار داده است.

    نام دارو تست تست1 تست
           
           
           

     

    شامپو رنگ چیست؟

     از دیگر اقدامات این حوزه که با همکاری و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نهادهای مرتبط، اجرایی خواهد شد، حمایت مادی و معنوی از تولید 52 قلم دارویی است که هنوز بازار داخلی آن رونق نگرفته است.

    از دیگر اقداماتی که قرار است به توسعه بازار داخلی دارو بینجامد، حمایت از تولید 37 قلم دارویی است که هنوز تولید داخلی ندارد و با این کار شرایط برای ایجاد بازار داخلی آنها فراهم می‌شود.

    در این بخش همچنین ستاد توسعه زیست فناوری، تولید 26 قلم دارو که با تنظیم‌گری و اصلاح سیاستگزاری‌ها و 11 قلم دارو که با توسعه خط تامین می‌شوند را حمایت خواهد کرد.

    این حمایت ها در زمینه داروهای زیستی نیز شکل گرفته است و قرار است 44 قلم داروی وارداتی که نیاز فعلی کشور است نیز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به تولید برسد.

    در این برنامه مقرر شده است که 67 دارو برای تامین نیازهای آتی کشور هم توسط شرکت‌های دانش بنیان تامین شود.

    در این میان تولید 4 قلم انسولین، 9 قلم دارو که تولید داخلی مناسبی ندارد، 21 داروی فاقد بازار پررونق داخلی و 10 قلم دارو که تولید داخل دارد یا در مرحله ورود به بازار است نیز در این برنامه گنجانده شده است

     

     

    درج نظر
    دسته بندی ها
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    کالای دیجیتال
    تخفیفات ویژه
    مانیتور
    سایر2
    گروه تست
    لپ تاپ
    نرم افزار
    پوشاک
    دانلود
    کتاب
    جواهرات
    بازگشت به بالا